2013年11月5日 星期二

台北溫泉美食_4食食食



為了方便去街玩,我地住近西門町!

西門町出名熱鬧,但怕人多的我,好少係呢到揾食,以前幫襯過鴨肉扁,但還是喜歡我地既滷水鵝多d^^

呢日shopping完,拎住一袋二袋懶得行,走入呢間老牌日式食店




 老爸的咖哩豬扒飯
 無意中見到餐牌有銀雪魚肝,配以酸醋、青瓜片同食,非常鮮味,比鮟康魚肝更滑!
我同老媽食唔停嘴!
 厚切油甘魚

 三文魚壽司,餐牌上$350以為得兩件,點知一份六件的
傻更更點左兩份,好彩有大少同老媽幫手!
這一才台幣1200,超抵食!

走之前一晚老媽要encore再食一次,叫埋大哥開完會來!
 老媽話一定要再食,見香港無得食,準佢放縱一次啦!
 佢地既手卷唔係飯底,係用生菜的,唔使咁飽!

 老爸的鰻魚定食
 大哥同大少share的蛋包飯

今餐大約$1400台幣!

價錢平仲要好味,下次嚟要再幫襯!


22 則留言:

  1. 的食物好豐富呀 !! 台灣真的很多美食呢

    回覆刪除
  2. 嘩嘩嘩,下次帶埋我去食呀!

    回覆刪除
  3. 真係估唔到台灣嘅日本料理都咁正喎!

    回覆刪除
    回覆
    1. 店主是跟從日籍師傅學藝的,食物質數不俗!

      刪除
  4. 三文魚壽司厚厚,新鮮味美,仲好夠分量~~~
    好有特色既台灣老舖喎,相當有水準~~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 真係有驚喜,去咁多次台灣才第一次幫襯,真浪費!

      刪除
  5. 台灣美食又便宜又美味, 正~~

    回覆刪除
  6. 嘩~三文魚肥美又大件引c人咯

    回覆刪除