2013年11月18日 星期一

澳洲超開心之旅2013



1 Nov 2013  Melbourn  Philip Island Ⅱ

離開好靚的農場我地就再去呢間樹熊保育中心,


          係呢到睇唔睇到樹熊就要睇下你好唔好彩,要自己抬頭係樹上揾的
                   好快已經揾到一隻,失敗的是它已經吃飽睡覺了
 大家好好力的抬頭,再揾多三隻,係到食緊葉的!
                                  咪咪 眼的好可愛,每隻都應該幾重磅!

沿著本橋一直走有好靚景色
小姐叫婆婆攬住公公影相,攪攪震hahaha
                                     開始進入最後一站,Penguin Parade,沿途既景色真係好吸引我呢個城市人,個藍天太靚了!



                            我地要預早食晚飯,然後坐係海邊睇小企鵝回家,食物都唔錯,但唔好問我貴唔貴,因為全程都係由小姐同朋友仔負責照顧,我地只是吃同玩!Hehehe













企鵝仔好可愛,要避開佢地既天敵—海鷗先可以返屋企!雖然要吹住風等(得18℃咋),但就可以好近距離睇到佢地既樣,我仲同其中一隻對望左成分鐘,好可愛呢!凍都值得既!

睇企鵝前工作人員講明唔准影相,連video都唔可以,因為會影響企鵝仔視力的,我一早收埋部相機,但竟然見到個中國人樣貌既男人開閃光燈影佢地,我忍唔住好大聲講「攪錯呀,話左唔准影相架!」個男人扮聽唔到行開!


18 則留言:

  1. 回覆
    1. 見到佢地側側頭望住你個樣好得意架!

      刪除
  2. 企鵝仔真係幾可愛,你家寶貝都好可愛,攪到公公個樣有唔好意思咁.

    回覆刪除
  3. 你同個女好似兩姊妹呀!

    回覆刪除
  4. D強國人係咁架, 令人好尷尬的。 雖然天氣凍,不過有太陽, 已經好開心了。

    回覆刪除
  5. 同企鵝仔對望咁你有冇扮企鵝企定定^+++^

    回覆刪除
  6. d大6人都唔化架,係要比人鬧先安樂
    風景好靚,一定影唔少相啦

    回覆刪除