2013年11月1日 星期五

台北溫泉美食遊_3 食食食



仍身在澳洲,大家繼續睇台灣遊記先啦!^0^

嚟台灣唔食野真係浪費,價錢平,食物質素好,仲有好鍾意佢地既服務態度,拍得住日本!

鼎泰豐、度小月,永康街呢d係必去之地,大部份人都認識!我地都有去,但唔講啦!

今次大哥介紹我地去一間不錯的烤肉店「原燒」

套餐包:烤肉,沙拉,湯,石鍋飯,甜品,飲品





 呢個牛肉湯好清甜
 蕃茄海鮮湯好醒胃
 鮭魚飛魚籽石鍋飯
 韓式牛肉石銅飯
 炭爐燒烤,中途不停換網的!
 我地要了三份牛肉拼盆,一份海鮮拼牛肉


 海鮮拌盆內有一條香魚,老媽愛吃,我又想試,大哥再單點兩份,等我地吃過夠^^
 大哥燒魚手勢唔錯,全部歸佢燒晒

 甜品

 今個月大哥生日,餐廳這的蛋糕
 傻傻的,哈、哈、哈,大佬祝你以後順順利利,身體健康!

5 則留言: