2013年11月15日 星期五

澳洲超開心之旅2013



1 Nov 2013  Melbourn  Philip Island I

這一個為期12天的旅行Planning了整整四年,由囡囡出發到悉尼讀書開始,一直期待今天的來臨!

今次帶埋公公、婆婆去,我地坐夜機,一大清早到達悉尼,小姐同朋友仔來接我地!
大少成年無見小姐,即刻攬番夠本!


第一日無節目,因為大家要早睡預備第二天零晨5點出發去機場,飛墨爾本玩四天!
天仲未光


小姐一早報定Local tour . Day 1 Philip Island,我地到達酒店放低行李即急步趕去集合

第一站先去睇Koala同袋鼠,小小的園內只有5、6隻袋鼠同兩隻樹熊,兩隻彩雀


                             好努力咁開餐,的完全唔理下面嘈吵的人

只係逗留20分鐘就走了!

第二站參觀朱古力廠 ,呢到好好玩,因為會係呢到吃午餐,所以逗留1.5小時!

                                                      製 造朱古力的古老工具                 

                     好多小遊戲玩的,贏左送你一粒小木球,初時唔明白既我,仲好好力咁想將d小木球放回遊戲機內,原來是用來換獎品的。
經過一番努力,我地贏左7粒小木球
換到7粒朱古力,好香好滑!
呢隻機械介鵝係負責將朱古力運俾大家試食的,動作超緩慢!
                                          睇到工人製作不同口味的朱古力

有免費影相服務,即刻sent去你個e-mail


我自己寫個名,完整無爛到hehe

                        開飯啦,當然試下佢地既招牌朱古力飲品,香濃滑滑
最簡單既咖哩飯

當然少不了購物


食飽飽我地去左一個農場,睇剪羊毛!



但周圍的景色更吸引,藍天白雲、青草地、薰衣草!













玩左咁耐仲未到最重要的一部份!






21 則留言:

  1. 真係話咁快又四年,你地一定好開心.

    回覆刪除
  2. 天倫樂,仲加埋美景美食,超級開心呢!

    回覆刪除
  3. 一家團聚真係好開心呢! 水太太好懷念澳洲個天空, 好藍好靚呢!

    回覆刪除
    回覆
    1. 個藍天真係好靚,忍唔住係咁影相呀!

      刪除
  4. 個個笑容滿面,就知你地玩得很開心啦。

    回覆刪除
    回覆
    1. 真係好開心,想到小姐可以回到身邊特別高興!

      刪除
  5. 樹熊好可愛!!
    四年好似好長⋯不過除咗第一年比較心掛掛唔習慣外,時間都過得好快⋯(我的感受當小友入大至畢業^+++^)

    回覆刪除
    回覆
    1. 樹熊懶洋洲既感覺可可愛
      第一年真係好難過><

      刪除
  6. 風景好好呀~~ 朱古力好吸引~~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 朱古力廠好玩,朱古力又好味!正hahaha

      刪除
  7. 恭喜晒呀,你地一家真係好好感情呀 ❤(✿◠‿◠) ✿
    小姐好生性,你而家真你係好安慰....

    回覆刪除
  8. 好開心的一個trip呀, 羨慕c人呀!

    回覆刪除
  9. 一家人一齊玩係最開心, 最溫馨. 睇相已經感受到

    回覆刪除