2014年4月15日 星期二

一年一會



我的家只有一兄一弟,可是我卻有一班好姐妹,一同住宿舍,一同度過那艱辛的學習生涯!

明白大家都有個家庭,有小孩子要照顧,所以每年只會有一兩次聚會!

今次是因為移民英國的K小姐回來,再次聚在一起!

我是大家當中最早結婚的,所以大家都看著小姐出生的,有幾個更是小姐的契媽,從小錫大小姐的!

本來今次訂了酒店自助餐的,但朋友仔Wilson話—大家難得相聚,不如去他屋企,可以舒服d,傾得耐d!
                      有人預備左好多零食呀!
                                          
                        好舒服的風景     

                     大家欣賞風景中   
先來張大合照先,欠了美國的K及澳洲的L
                     小姐的頭號契媽
                        
           這幾位契媽錫大小姐的!
大合照
                    開餐lu,唔該晒Wilson預備咁多野俾大家
今晚真係傾得好開心,懷勉當年住宿舍的趣事,我地仲有個2016年的旅行計劃,真係好開心!


友誼永固!

26 則留言:

  1. 一大班人一齊聚會, 好開心呀~~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 懷勉下當年住宿舍的生涯真係好開心!

      刪除
  2. 咁多年感情,難得聚埋一齊,一定好開心啦!

    回覆刪除
  3. 真係難得呀,咁多年老友唔係成日有機會聚埋一齊,咁齊人,好開心喎~

    回覆刪除
  4. 回覆
    1. 唔該晒朋友仔借出場地,令大家可以輕輕鬆鬆咁傾計!

      刪除
  5. 咁多人難得聚埋一齊真係好開心呢~~

    回覆刪除
  6. 嗱嗱嗱,唔好講我長氣,我一早已經同妳講Wilson好好仔㗎啦,妳有福呀!<3

    回覆刪除
  7. 有班好姊妹傾下女子開心呢!

    回覆刪除