2015年1月18日 星期日

祝永遠幸福快樂





10/2014去了台灣一轉,為了將我們無限的祝福送給我一個
很親近的人!


給予一個多年來默默守護自己身旁的人一個名份與承諾是多麼值得祝福的事!
                    

這個人在我軟弱的時候說過一切有他在!

                                 
                 






                                 精心佈置















                      可愛的喜餅




                                好看又好吃




                                         嫂子送我的Salt and Pepper Bottle, Thanks

12 則留言:

  1. 兄妹情深!
    祝福新人長長久久,永結同心!

    回覆刪除
  2. 祝福新人白頭偕老!
    你收到的禮物好靚

    回覆刪除
    回覆
    1. Thanks EE
      對Pepper & Salt Bottle靚到唔捨得用呢!

      刪除
  3. 我都覺得台灣d喜餅好靚!
    個場都好行下! (笑)

    回覆刪除
    回覆
    1. 嫂子好好有心知我鍾意d得意野,特意留起4盒俾我地!
      池泮婚禮,主家席係個泳池上面,攪到我一步一驚心吖!

      刪除
  4. 回覆
    1. Thanks Samwei
      靚人?係而家d相機功能厲害啫hahaha

      刪除
  5. 祝新人白頭偕老, 永結同心!

    回覆刪除
  6. 祝新人白頭偕老, 永結同心~~幸福快樂~

    回覆刪除