2015年1月11日 星期日

給自己的新年進步



2014年我一點也不想回顧
雖然小姐回到我身邊,的確令我感到自己是很幸福的,
但工作上卻讓我遇到如此無理的人,
我用了一年時間去磨合,去努力!
但請恕我無法融入你那朝令夕改的指示,歪理連遍的行政。
入行至今,前輩教導行事要思考,判斷!
但你只要求你的下屬是扯缐公仔,不能有自己思想,

當大家每日的願望就是你沒有發神經般駡人,
你放假沒有失驚無神回來
我照鏡竟笑不出,放工後只想鑽進被窩
我知道是時候離開了!

感謝大少及小姐支持

希望自己的生活重回正常

19 則留言:

  1. 有小姐和大少支持,一於嘆吓世界啦!

    回覆刪除
    回覆
    1. 暫時未有動力搵工,做到2月尾!

      刪除
  2. 有家人支持,休息下先算啦

    回覆刪除
  3. 忍氣吞聲真係好辛苦,變態的人總有一個在左近!有家人支持,唔使同佢搏鬥啦!

    回覆刪除
  4. 咁受氣,唔好做休息下啦!

    回覆刪除
  5. 回覆
    1. 決擇左啦,唔想好似之前走的兩位同事咁要睇精神科啊!

      刪除
  6. 唔夾就唔好免強 免強去做只會令自己做得唔開心 離開 抖一抖差差電後再出發^_*

    回覆刪除
    回覆
    1. 努力過,最終發覺問題不在自己身上,既然無法改變,決定離開!

      刪除
  7. 既然可以的就休息一下~~ 希望你的2015可以重新出發, 而且有一家人在身邊, 咩都冇問題~~

    回覆刪除
  8. 咁已經辭左職?
    我以前在香港返工時, 都覺得如你所講... 以前當自己起床時可以喊出來唔想返工, 就知道係時候要走...

    回覆刪除
    回覆
    1. 是啊,做到2月尾走!
      實在無法再待下去。

      刪除