2015年1月13日 星期二

2014關西之旅—清水寺


     努力補回之前的紀錄先笑^_^ 


    離開白濱之後就坐火車京都,係車站買定便當上車慢慢嘆






                                   

第一站_永遠熱鬧的清水寺






















16 則留言:

  1. 回覆
    1. 努力緊啦!
      11月去左個台灣之旅,想介紹俾大家!

      刪除
  2. 個人覺得清水寺很值得參觀~~~

    回覆刪除
  3. Mei.. 我真係好想搞清楚... 佢地係你D仔女???? 簡直就係兩姊妹!!! (我無誇張, 亦唔係門面說話!!!)
    我睇你... 覺得你應該細過我... 但係又... 謎... X_X

    回覆刪除
    回覆
    1. 有希幫你介紹下,解開你既疑團
      戴黑超既係大少(老公)
      格子襯衫既係小姐(我既寳貝)
      淨低既肥仔話第曰係我個仔喎
      而家清楚未呢😄😄😄😄

      刪除
  4. 我好鍾意和服,感覺上好靚好斯文。

    回覆刪除