2014年6月17日 星期二

週圍食一Sushi Hiro壽司廣



近年樓上、商厦食店越來越多,連工廠大夏也佈滿法國丶意大利餐廳,如果租金平了而令食物有質素,我個人一點也不介意呢去工廠區吃美食!

呢日唔係去工廠區,而係銅鑼灣商厦的食店

Sushi Hiro壽司廣http://www.sushihiro.com.hk/cht/index.html#

佢地共有三間食店在同一大厦,有串燒、壽司、及天扶羅選擇。

我同小姐選左壽司店,雖然是主打壽司,但也可以點其他店的食物的。


                               Chirashi  御膳
                     沙律個汁好好味
                                茶碗蒸係必食的

                                好鍾意佢地的擺盆,好靚好精致!
                                海膽好鮮甜,配菜是我另一心頭好!
                                六款刺身好新鮮
天扶良御膳,粉醬薄脆好味!


 食物質素同環境都有85分,午市價錢較晚市抵食,小姐仲用$300擺左張VIP Card,即時可享九折,仲有$300 coupon下次用!

20 則留言:

  1. 好豐富的日式餐~~ 刺身同天婦羅都好吸引~~~

    回覆刪除
  2. 我唔食生野,但望見都好吸引。

    回覆刪除
  3. 有好嘢食,我都唔介意去工廠區搵食。

    回覆刪除
    回覆
    1. 食物質素最緊要,環境只要整潔就可以了。

      刪除
  4. 真係唔錯喎!!! 好介紹! ^_^

    回覆刪除
  5. 呢間我都試過,d野好得呀好好味!

    回覆刪除
  6. 地舖太貴,而加好多食店都向上發展,呢間好吸引呀~一定要去試下先~

    回覆刪除