2014年6月11日 星期三

Mei's Cooking 超易流心蛋做法



最近愛上流連廚房,同時係網上揾到好多有用的資料

揾到超容易做流心蛋方法,不用揸住支溫度計咁麻煩!

我一次過做左7隻

蛋要放室溫,資料顯示最好放三天,我只放了兩天。
蛋放煲內,水要浸過面3cm,加蓋,校timmer9mins,開火!
在爐邊等水滾,水一滾打開煲蓋,繼續煲!
資料說一直煲到夠鐘,但我在6分30秒時將火調至中火煲至total 9mins

timmer一響將蛋盛起放在預備好的冰水中,我還加了一塊冰種,將冰水保持冷凍,浸約1小時攪掂

午餐給小姐做了燒牛肉露筍流心蛋沙律
小姐話好味,連沙律醬都不用落
                     下次試下5分鐘的時候調到中火,讓流心更多!




17 則留言:

  1. 7隻咁多, 食唔食得哂呀

    回覆刪除
  2. 好掂噃,連沙律醬都唔駛落。

    回覆刪除
  3. 整呢個蛋,真係幾難喎!

    回覆刪除
  4. 嘩!!! 多謝分享!!! 我一定會試呀!!
    即係... 一開始就用大火煲? 因為平日烚蛋都係用小火...

    回覆刪除
  5. 好靚呀~我之前試過整....失敗左...好高難度...下次試用你個方法先~

    回覆刪除