2014年5月9日 星期五

人生目標



我成日同朋友講我既人生目標係吃喝玩樂,work hard and play hard(≧∇≦)
工作上曾站在最前線,多年裝備換來今天可以向後靠一點,過回一些安定的生活!感恩!
以前周末假曰好多時大少都自己一個係屋企吽,而家小姐會拉我地一齊出去周圍走,四處吃的!

最近吃過的好地方
即燒燒鵝 


金沙茄子(≧∇≦)  
              
                       鱼湯魚肚浸勝瓜
                        燒腩仔脆卜卜

雖然位置偏遠d,但在東涌港鐵的士站旁有七人車接送的!
食物質素很好,價錢合理,之後也有同朋友再去,水準保持,朋友話下次試埋燒乳豬*^O^*

30 則留言:

  1. 原來我哋係同道中人,吃喝玩樂都係我目標呀。不過我裝備遲,仲捱緊世界,生仔又遲,又係捱緊,好開心睇見你早上岸,享女福呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 你遲d都一樣,而家好好享受與孩子的開心也是一種樂趣!

      刪除
  2. 替妳開心,小姐出來做工即是你們的收成期囉,好好的享受呀。


    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝伍師奶,
      心靈上的滿足更開心!*^O^*

      刪除
  3. 現在你的人生活得精彩和值得啦 \( ̄︶ ̄)/

    回覆刪除
    回覆
    1. 開心小姐去邊都預埋我地,
      又可以隨心所欲做手工,感到好滿足!

      刪除
  4. 哈哈,我哋都有共同目標喎!

    回覆刪除
  5. 回覆
    1. 食物真係有水準,價錢又抵!(^_-)

      刪除
  6. 好開心,你咁快到收成期。

    回覆刪除
    回覆
    1. hahahaha
      收成就無咩啦,不過唔使擔心已經好滿足(^_-)

      刪除
  7. 望落燒鵝同粉絲蒸帶子好好味~~

    回覆刪除
  8. 係呀,返工唔好咁緊張,屋企才是第一位。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我而家的位置無咁緊張啦,
      所以多左時間做手工hehehe

      刪除
  9. 回覆
    1. ok架,唔嫌遠下次返嚟行大澳再去試下

      刪除
  10. 有女女陪伴食得更開心!母親節快樂!

    回覆刪除
  11. 你而家既吃喝玩樂快樂人生,就係我既人生目標呀,希望我都有你這開心的日子,令人羨慕呀,好好享受吧!

    回覆刪除
    回覆
    1. 你一定有呢一日既,耐心等待!
      你囡囡都好乖巧呢!

      刪除
  12. 最緊要係你有個寶貝女陪~~一定好SWEET JER

    回覆刪除
    回覆
    1. 所以我常常心懷感恩,天上天賜我小姐!^^

      刪除
  13. 東昇樓我都食過呀,好味道~~

    回覆刪除