2014年5月30日 星期五

Mei's手工藝米山京子3

   

第一個米山京子(左)是在Rebwan指導、協助下做成的,第二個(右)自己膽粗粗做的,成品慘不忍睹!

                                           
                                      失敗之後一段時間無心機整啦,但
                         又比呢個日本娃娃打敗了!
                                             呢個算係大size,有成36cm高

跟書做,要求都好仔細,衫袖有袖邊的!

                              和服腰帶


個人覺得最難攪係d頭髮

                                   嘴仔的線用色太淺,下次用鮮色d!

米山三小姐都幾OK,下次再玩過,不過唔整咁大個啦!

12 則留言:

  1. 回覆
    1. Thanks Samwei, 二小姐真係好醜樣呀╮(╯_╰)╭

      刪除
  2. 好可愛的娃娃,你的手真巧!
    手作真是鍛鍊好耐性!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我係初哥咋,難得d高手無嫌我笨肯教我先有得玩咋hahaha

      刪除
  3. 好巧手呀!
    我一啲都看唔出有甚麼問題啊

    回覆刪除
  4. 我有一位朋友專幫日本百貨公司做日本人型公仔,真係好巧功夫,又賣得好貴!
    你加油呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 可以幫日本公司製作公仔你朋友一定係高高手,佢地要求好高架!
      多謝Double 媽鼓勵!

      刪除