2013年10月7日 星期一

自家製塩麴



今次同大家分享自製塩麴

試過朋友送的那樽,覺得好掂,但找遍中環及金鐘區也沒得賣,開始心思思自己整,剛巧在書店找到這本書,決心自己整

跟據譜譜照做 

但原來買原材料都不易的,走了幾間日式超市才買到三包
米花 ,還買到最後兩包醬油麴





個人經驗將塩米花搓得碎些比較好! 


密封後放室溫,但我將佢放入焗爐內,OK 
中間要將它攪拌一下,讓水份充份吸收 ,書中指示三天便OK的,但我忘記了,這是醃製7日的樣子,試過味跟買的是一樣,但我這個是少塩版

用了新買的Le Creuset Spice Jar,存冰箱可用6個月 


這瓶跟朋友分享 



20 則留言:

  1. 好有心機呀~~自己醞釀就抵啲 ^_^
    塩麹做調味料或醃料,夠natural!

    回覆刪除
    回覆
    1. 自己整可控制塩的份量,而且真正無添加^^

      刪除
  2. 我就做咗兩樽醬油麴,D 醃過醬油麴嘅肉類真係好嫩滑!
    不過就會比較易焦燶,所以臨煮之前我會用少少水洗走D麴米先落鑊炒!

    回覆刪除
    回覆
    1. 易燶應該係醬油關係,醬油同塩l刦唔知味道會會有唔同呢!

      刪除
  3. 個樣整得唔錯WO, 我都成日用鹽麴醃肉, 真係好味D, 唔係死咸果種, 但現成既成日無貨!

    回覆刪除
  4. 自家製冇添加健康好多 ^^

    回覆刪除