2013年9月27日 星期五

魔鬼的誘惑 Le Creuset Private Event Sep 2013




法國品牌廚具Le Creuset 一年兩度開倉展鎖又開始了,一眾擁護者一早已在FB上議論紛紛,鎖定目標!粒桃儿0005

今年在銅鑼灣某酒店Ball Room內舉行,但此處過往口碑其差,地方細、安排差!不明為何仍繼續選址這裡粒桃儿0002


在FB內見到有打尖、互駡的場面,心想Shopping啫,使使攪到咁呀!雖然見到好多人買到好靚既碗碗碟碟,但有人群恐懼症既我一於決定放棄!

               



決定唔去既我竟然有咁大收獲,全靠好朋友皇后錫我迷你咪咪0023

佢知我怕迫怕排隊,仲去到現場揾到靚野先Call我,俾我一個大驚喜迷你咪咪0021

朋友))))))用你常用那一句「有你真好!」
辛苦你幫我買了我的心頭好!迷你咪咪0029


呢對甜品杯跟稍後從日本運回來的碟碟成一對

呢對心心杯亦是今期大熱


仲有超可愛的花花、心心,粉藍色是3月時買的,今次買到粉紅色,齊全了!
其實我原來都有好多心心、花花架



仲有一段插曲跟大家分享,話說朋友找到一個16cm Lime colour小煲,付款前猶疑之祭,四面即時湧來一群人
「嘩!你揾到16cm呀,我找了幾日也只有18cm咋!」
「嘩!你揾到lime colours呀!呢兩日都無見到」
「你要唔要呀?唔要我要呀!」
最後朋友都買了,但我地成餐飯係到笑呢個煲彷如
《野生動物園內的一舊肉》

引來一群豺狼、猛獸迷你咪咪0045迷你咪咪0045



19 則留言:

  1. 嘩,D 人瘋狂既程度認真誇張﹗

    回覆刪除
    回覆
    1. 你有見到吖?嚇到我都唔敢去,
      如果唔係朋友好人,睇怕都無收獲!

      刪除
  2. 花花心心加埋個"野生動物園內一舊肉"嘅養眼煲真係好靚!!

    回覆刪除
  3. 今年D人好誇張,買到顛咗呀!

    回覆刪除
  4. 回覆
    1. 小灰灰都想講0尼句、所以0尼度回応 、、、 

      刪除
    2. 真係好多謝呢位好友,要係森林到守住呢批美食,好艱辛架!!

      刪除
  5. 真係我為煲狂,吾不欲觀之矣.

    回覆刪除
  6. 16cm煲仔好「的式」呀,又型又可愛 ^-^ ^_^ ^=^

    回覆刪除