2013年9月2日 星期一

一頭煙



大家好忙咁搬屋,適應呢個新環境,對我呢個電腦白痴呢講簡直係大懲罰:-(

好唔容易打到一篇交章,真係玩C!

近來好少同大少出街行,碰啱一齊放假,打算去長洲行下,食下大魚蛋!

點知唔通「個天唔鍾竟我」,一落船就落大雨

走入呢個沙灘小食堂避雨,望住一個落大雨既沙灘同超大浪既海,真係浪漫到C > <





呢杯咸檸七$35—未算貴,飲完後打算添多罐汽水,點知個哥哥仔話一罐汽水要$30,相信係最貴既汽水啦!


雨細D我地都返歸啦!


12 則留言:

  1. 浪漫有價呀。
    我都一頭煙,大家一齊加油!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,望住個超大浪既海,仲食左餐貴價下午茶呢!wakaka

      刪除
  2. 慢慢來啦!
    見到咁簡單美味食物,我都好恨好想食

    回覆刪除
    回覆
    1. 總是覺得去到沙灘就要幫襯下咁,但價錢實在太誇張了!

      刪除
  3. 気水30蚊 ??! 好貴0牙 !!

    回覆刪除
  4. Mei...係咪唔再喺Yahoo寫blog喇?...淨係喺呢度寫?
    30蚊罐汽水...真係搶錢><

    回覆刪除
    回覆
    1. 應該唔會啦,费事煩!
      1O倍價錢真離譜><

      刪除
  5. 我諗IT 達人都頭痕啦!
    汽水咁貴!是獨市生意吧!

    回覆刪除
  6. 呢到都唔算太煩,慢慢希望攪得掂!
    都唔算獨市,我稔平日無咩人會幫襯,因為當日太大雨啫!

    回覆刪除