2013年9月24日 星期二

塩麴煎牛扒


天兔襲港前要返工,放工前聽到同事話超市好多人去儲糧!心想而家重有呢d情况?

我唔擔心肉類,冰箱存貨充足,係無蔬菜啫!
最後係中環的富貴超巿買左包莧菜苗

係冰箱揾到塊雪到有d乾既牛扒,睇到都唔開胃,無理由送俾大口仔的×<

醒起皇后之前送我一樽近日在blog界頗流行的醃料一塩麴

塩麴有令食物提升鲜味,令肉類軟又多汁,而原材料無任何化學成份

用塩麴一匙醃肉一小時即可

我唔會話塩麴神奇到可以將件普通牛扒變成A5和牛
但真的是又淋又多肉汁,同在餐廳收你2、3佰元的牛扒有得比

食完呢餐即刻上網揾盐麴的資料
原來塩麴可以自己製造,成份仲好天然的,
下次同大家分享^0^



19 則留言:

  1. 近來鹽麴真係好行,等你睇寫點造‧.

    回覆刪除
  2. 近來鹽麴真係好行,等你睇寫點造‧.

    回覆刪除
  3. 回覆
    1. 我會買多d普通肉試下,乘機打斧頭:p

      刪除
  4. 鹽麴咁利害???要見識見識啦!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都係最近先知,上網check下成來今期好紅!
      依書所說真係好有益!

      刪除
  5. 我係 Double Iron Legs / Double Ma : hihidoubleironlegs.blogspot.co.uk
    你好叻呀!
    我喺香港帶咗日本米麴返嚟英國都未有時間去整!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我將你加了入閱讀清單內了!
      我今晚整左啦,三日後有收成^^

      刪除
  6. 食鹽麴真係好大鑊,食咗之後返唔到轉頭,自己整,勁呀,期待妳嘅傑作呢~

    回覆刪除
    回覆
    1. 真係估唔到咁簡單既調味竟然效果咁好!

      刪除
  7. 原來鹽麴咁厲害架?真係要試試先得喇~~

    回覆刪除
  8. 你塊牛扒煎得咁靚0既? 我用塩麴醃完再沖, 煎完都黑哂, 但味道就好OK!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我只係醃一面,煎時先將無醃的一面下鑊,用大火封面,再轉中火煎至半熟!

      刪除