2015年6月28日 星期日

鉤織手作~手挽袋


從手工書看到呢個小袋,外型小巧加上個顏色我超愛的,因此重拾久違的鉤針,之前多數是用織的方法!


                                                                        手上只有這隻淺紫色
                                 
     本來是懶懶閑的,拖左成三個月的爛尾樓在朋友的鼓勵下完功了!
                                效果不錯吧!

輸錢皆因贏錢起,成功左就敗家了!
太子道有間經營多年的毛冷店搬遷前清貨,一心去睇下的,怎料真的是割價清貨
加上大少推波助瀾下買了一堆之前不捨得買的Mohair







          呢隻 黑貓係毛冷界原來幾出名的,仲未稔到織咩好!

住在日本的好友是我日本貨的代買,有佢幫手又有收獲


其實玩具黑洞裡面仲有好多存貨,睇怕夠我玩到退休啦!


11 則留言:

  1. 你的袋整得挺漂亮呀~~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢個自己都幾滿意架!
      如果有藍色線一定會做多個!

      刪除
  2. 個袋好靚!咁多存貨,真係有排你玩!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我起貨咁慢,玩到退休都得呀hahaha

      刪除
  3. 買左咁多,一定會有很多佳作不斷出品囉。

    回覆刪除
  4. 個袋好靚啊! 哈哈, 真係好多存貨喎, 我都買左好多, 收曬係床底呢! :p

    回覆刪除