2015年6月26日 星期五

新加坡96小時吃喝玩樂 3


每次到新加坡一定會與好朋友見下面的,謝謝Sophia 與DD熱情招待!

DD與Sophie帶我地去食地道早餐,豆花水就是我地的豆漿

排長龍賣的就是新加坡叫pancake我地細細個常食的冷糕,Sophia每次都會買給我食的,但回到家太多美食啦,我意然忘了它!(crying x 100)




DD推介的魚糕,辣辣地幾好味!


參觀完街市返去DD的美麗花園午餐了,最鍾意係呢到食飯傾計的,非常relax!
Sophia DD的一對寶貝也在家,一起午餐!




Sophia燒雞,必食啊!
牛尾炆得好入味,配包包好正!




Sophia你點知我鍾意食茄子架?! ^^



Sophia's Kitchen出品味味都咁正,欣賞Sophia對煮食的熱情,敢嘗試!
我可是非常樂意試你的新創作呢!
期待下次的會面!

14 則留言: