2015年4月3日 星期五

Le Boule Chef—龍蝦湯Lobster Bisque


繼上次馬卡龍之後,今次再次跟波Sir學野
面無表情既啊Sir,但字字都係寶嚟架!
上堂要好留心佢每一句說話,全部都好有用的!




                                                      啊Sir先教龍蝦點分雌雄的

跟住教揸刀方法                        



三兩下手勢就劏好隻龍蝦,係啊Sir教導下我都用左10分鐘就攪掂! 








                              上完堂有成1.5L湯帶走,呢個做左小姐既消夜啦!
呢堂除左學懂劏龍蝦,仲學了如何令食材的味道熬煮出來!

12 則留言:

  1. 回覆
    1. 200蚊可以煮到4人份都ok既,
      而且用新鮮味道鮮d的

      刪除
  2. 我唔識"湯"lobster... 你學完, 有冇信心在家可以整到?? 好似好難咁呢...
    BTW... 剛返來都未坐定... 等過一排有時間我要追返你D BLOG... >_<

    回覆刪除
    回覆
    1. 學完oK喎,只要有把劏魚刀就得,我買左啊sir果把都係$320
      遲d會係屋企試整!

      刪除
  3. 龍蝦我老公好鍾意食架~俾佢睇到唔得了~!

    回覆刪除