2015年4月17日 星期五

Hea遊釜山—鎮海軍港節、賞櫻花 3


好好咁賞完花稔住早D回歸,晚上去食海鮮!
隱藏既問題來了,因為我地是坐的士去的,忘記問司機應坐甚麼方向的公車回巴士站
估計是對街的方向,怎知越坐越唔對路,沿途景物好似走回頭咁,將網上車站相片給司機看,跟據身體語言我地應該係措錯方向,司機叫我地坐好,到站告訴我地,還好這車是循環線!

好心司機到了一個好熱鬧的火車站叫我們下車,下車後打開Google map一睇,距離車站還有一段距離??
原來我給司機看的圖片上有鎮海軍港節的字句,司機以為我地想參加節慶,所以早了叫我地下車!

錯有錯著,我同大少決定隨遇而安,就慢慢逛去車站吧!
                     鎮海火車站,天開始陰了




                                 由火車站向巴士站走,途中經過大圓環地點,搭起舞台,勁歌熱舞的!

  圓環前面有三條大街,全部擺滿搖檔,週團都播放住熱鬧的音樂! 






行行下落起雨來,我地乖機走入大排檔到食野
      無皮燒豬肉,燒肉熱熱又juicy,配蒜片一齊食真係一流!
                                         海鮮煎餅,好好好味,之後食唔番!
食完再行過! 





落左一陣雨,再加上風越來越大,櫻花開始落下了!
                               藉著google map的協助我地總算找到車站了
                                          回釜山了!

今次故事教訓,係唔識字唔識講既地方,唔好搭巴士!

但今天是整個行程最開心的一天
到櫻花盛開好幸福啊!


16 則留言:

  1. 好在遇上好司機。 似是帶你地去到美食嘉年華!

    回覆刪除
    回覆
    1. 真係錯有錯著,親身感受好興奮!

      刪除
  2. 哈哈,用google map跟住行,唔怕行錯路呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 所以我I Pad,手機日日都charge滿電先夠膽出街!

      刪除
  3. 嘩~好多嘢食喎!~~~我哋去旅行好多時用google map~好方便~

    回覆刪除
  4. 回覆
    1. yes!一陣大風好花瓣好似落雨咁好浪漫呢!

      刪除
  5. 錯有錯著, 去看看地道的節慶都幾好玩~~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 見到人人都有好滿足既笑容,隨處都播放音樂,好開心!

      刪除
  6. 回覆
    1. 真係好靚,難怪有人年年去賞櫻的

      刪除