2014年3月26日 星期三

Melborne shopping篇


其實係Melborne逗留左只係4天,但好似去左好多地方咁^-^,
走之前小姐帶我去行公司,係賣家品的公司hahaha













真係睇到@@,最终選了下圖的一set(≧∇≦)


21 則留言:

  1. my FAVORITE type of shopping, great job A !

    回覆刪除
    回覆
    1. 有無收獲都好,行下都開心既!^-^

      刪除
  2. 呢度啲嘢好貴又唔靚,一般我都系只看不買!

    回覆刪除
    回覆
    1. 計過數好多都同香港差唔多,所以都得睇下多,
      最終揀左套Tea Set同 Cake Stand都係因為做特價同埋pattern吸引我先買咋!

      刪除
  3. 我出遠門好少可買杯碟~成日好驚拎返香港會打爛~哈~

    回覆刪除
    回覆
    1. 同為人多去,所以有人幫手拎先敢買咋!

      刪除
  4. 入到呢啲舖頭會唔捨得走呢!

    回覆刪除
    回覆
    1. 好似小朋友入左玩具店一樣!hahaha

      刪除
  5. 回覆
    1. 係呀,同一樣物品,唔同顏色睇到好開心!

      刪除
  6. 餐具好靚呀~~ 外國地方大, 店舖都比香港的大好多, 多好多貨品~~~

    回覆刪除
  7. 逛家品店都幾開心,好像去尋寶.....

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,如果可以多d時間慢慢行慢慢睇就好啦!

      刪除
  8. 我鍾意行家品店,唔買都會逐件摸下㗎~~

    回覆刪除
  9. 我都LIKE部行家品架, 睇下都開心~

    回覆刪除