2014年3月19日 星期三

Meblorne 2013 Chokolait



係墨爾本有一店鋪一定要去的,因為有一個朋友真係Long Time No See

Marianna姐姐是我的好朋友好姊妹B小姐的姐姐,亦是我們中學的大師姐!

小時候已經覺得姐姐好叻,畢業後入了公營部門工作,後來單人匹馬移民澳洲,落地生根,還開拓自己的生意!
http://www.chokolait.com.au/







Ross and Marianna 夫妻拍檔非常合拍

害羞的我不好意思讓姐姐跟我拍照,唯有待姐姐回港才再聚





美麗的朱古力好像一顆顆寶石般,讓人心感興奮

捨得吃掉它嗎?

 So Cute!

 姐姐替我們點了這些,右手邊那杯Hot Chokolait是他們店的皇牌熱飲,香濃的比利時朱古力,還有淡淡的Chilli, Cinnamon味道,香滑美味,啱晒吹了一天冷風的我們!
 Chokolait. Mud cake,只能以濃郁去形容
 另一鎮店皇牌Chokolait.Pavlova,入口脆中帶滑的Pavlova注入香濃的比利時朱古力,配以鮮甜的士多啤利!
大家都搶住食呀 hahaha

他們的店鋪還得到多家媒體推介,還得過獎項的,So proud of  you Marianna
Top 5 Cover with heading and column1 IN THE MEDIA

\多謝Ross同Marianna的招待,姐姐仲好客氣的送媽媽兩盒朱古力

希望好快可以係香港再聚!
姐姐你放心,走前你跟我說的那些話我一定做到的,B小姐永遠是我的好姐妹!

28 則留言:

  1. 回覆
    1. 見到咁靚既朱古力我好似小朋友咁嘩嘩聲^_^

      刪除
  2. 妳黎墨爾本點解唔告知一聲,講好我招待你架,唔夠朋友喎⋯
    呢間朱古力店我經常去架!

    回覆刪除
    回覆
    1. 今次拖男帶女太多人啦,唔好意思打覺呀!
      下次得我同大少來一定揾你!^_^
      我都好掛住香濃的朱古力呀

      刪除
    2. 拖男帶女更加好夠熱鬧,唔厭棄就得喇!歡迎歡迎!想食他們的朱古力下次我回港帶俾你啦!

      刪除
    3. 多謝先!
      好呀!姐姐好忙都唔知幾時先可以回香港!

      刪除
  3. 各式各樣的朱古力,真的很可愛,朱古力禮盒很漂亮!
    一杯熱朱古力令人心情愉快!

    回覆刪除
    回覆
    1. 一顆顆像寶石般吸引!
      香濃滑膩的熱飲讓人有幸福的感覺^^

      刪除
  4. 回覆
    1. 每款都想試,可惜個肚唔夠大hahaha

      刪除
  5. 回覆
    1. 呢個超好味,稔起都想再食呢!^^

      刪除
  6. 回覆
    1. 係呀!好多媒體都有報道、訪問!
      不枉姐姐努力的付出!

      刪除
  7. 嘩~d朱古力真係好吸引呢~~好想食喔~!

    回覆刪除
  8. 你朋友的朱古力店咁成功, 而且製品又靚又好味, 替你和你的朋友開心哩~

    回覆刪除
  9. D chocolate 好吸引呀,好想食,引死人啦!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我唔係古古力fans但都覺得好好味,聽B小姐講現正計劃開分店呢!

      刪除