2014年2月13日 星期四

小姐長大了!


小姐做事真係好有效率,返來快手拍板裝修廚房之外,仲見埋工,兩三曰就返工啦!
小姐如願入左喜歡的航空公司,要到不同的部門實習,仲可以日曰見到佢既至愛-飛機!

第一次出糧小姐請食飯
去了上環的日式西餐廳……夢見屋!






過年前有一晚小姐堅持要我等佢返來才睡,原來是想给我同老爸利是!
小姐知我想換過部衣車,利是给我做買玩具基金!

小姐話由今個月開始給家用,她說自己長大了,要照顧我們了。收到那一刻好開心,不因為錢的多少,而是那份心意,感恩小姐的懂事!
爸媽很滿足了*^O^*

27 則留言:

  1. 生女真係甜到漏呀。
    小姐喺航空公司做嘢,父母有冇坐飛機福利呀?你可以四圍去歎世界喇。

    回覆刪除
    回覆
    1. 小姐永遠是我同大少既sweet heart hahaha
      福利既野要過左試用期先知

      刪除
  2. 收到女兒嘅利是,係咪好安慰呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. 收到果下真係好大感覺,好開心好開心!

      刪除
  3. 阿女好錫你呀~~~如果第日阿女咁對我就好了。

    回覆刪除
  4. 真係我都開心埋一份,好生性。

    回覆刪除
  5. Sweet sweet 呢 ~
    祝 情人節快樂!

    回覆刪除
  6. Ohhhhhhh, darling darling Alice....
    情人元宵節快樂 !

    回覆刪除
  7. 小姐很孝順,又乖又叻,是你和大少的福氣!

    回覆刪除
  8. 作者已經移除這則留言。

    回覆刪除
  9. 真係聽到都戥你開心呀,做媽媽既有個咁既乖女咁生性冧到暈啦!

    回覆刪除
    回覆
    1. 對啊!我不買六合彩的,小姐就是我的大獎了!

      刪除
  10. 真係勁開心呀﹗捱到佢大個女喇,仲咁叻女咁孝順,真安慰呢﹗

    回覆刪除