2014年2月9日 星期日

Back to normal^0^




家小姐於去年11月已正式回家了,分別四年總算一家團聚了
부릉부릉키티부릉부릉키티


小姐回來第一份大禮就是替我的廚房翻新,對上一次裝修廚房是十多年前了!間隔不大就手,我添置的東西都是隨手放呢!
小姐話為左佢個肚胃著想決定替我重整,費用由兩位小朋友負責,說是送我的聖誕禮物

好認真咁喎








經過有三個星期的工程,總算完成了!

我的玩具可以好好安置啦!
塔吉鍋是小姐從澳洲帶給我的,才HKD200

工作枱大了很多!^0^

小姐替我設計放醬料的櫃,很放便整齊呢!

 





小姐話廚房弄好了,要好好利用啊!



31 則留言:

  1. 回覆
    1. 我要跟你學利用塔吉鍋呢(≧∇≦)

      刪除
  2. 新廚房很清爽,好看又好用!

    回覆刪除
    回覆
    1. 不是甚麼豪裝,只想物品收納得整齊些^_^

      刪除
  3. 兩位小朋友好體貼呀,甜到漏。

    回覆刪除
    回覆
    1. 有人話會成日來痴餐,所以要夾一份^_^

      刪除
  4. 2位小姐送辦公室裝修,很有心思。

    回覆刪除
    回覆
    1. Thanks 靚芒,我只得一個小姐,另一位是她的朋友仔!^_^

      刪除
  5. 呢份聖誕禮物好好呀, 兩個小朋友真體貼, 一家團聚了開心哂~

    回覆刪除
  6. 整得好靚兼整齊,媽咪要整多D嘢俾囡囡食啦!

    回覆刪除
  7. 個廚房整得好靚靚,呢份禮物好貼心,羨慕呀~~~

    回覆刪除
  8. 我又要praise自己啦,我一早都講妳兩個小朋友(yes, both)真係好好好超級嘅sweet and 體貼 la! 羨慕羨慕

    回覆刪除
  9. 煥然一新的廚房, 煮飯更得心應手, 一家人開心~~~

    回覆刪除
  10. 咁正的廚房...真叫人羨慕呵﹗
    請問你啲醬料開封後,不用放入雪柜咩?
    我全放入雪柜,搞到雪柜無哂位,請指教﹗
    謝﹗

    回覆刪除
    回覆
    1. 中式既醬料我盡量買细樽,開封後一個月內用完,一直都ok
      湾仔鉅利醬園好多醬料都有小瓶的!

      刪除
  11. 作者已經移除這則留言。

    回覆刪除