2014年9月11日 星期四

港、日相聚~學習篇Enterlac Knitting


朋友仔Koro Otsuko 是嫁了日本人的香港人,移居日本多年了!
我地經由手作朋友介紹認識,一見如故!經常online傾計,完全知道對方生活的,每次她回港盡管多忙也會見上兩三次的!

Koro一直是我的日貨供應站,今次帶回好多好野,辛苦晒啦!
           
             我的死穴Alice in wonderland 布,已經決定做椅套

               好特別的漬物,右手邊的是日本小蜜瓜漬物,
啱晒我食潮洲粥
                                          好可愛的米山京子公公仔書
                                夏天綿福袋,一個字‘抵’
                                                   
                                                  童年回憶Hello Kitty—布






第一聚先來Afternoon Tea,除左我地係朋友之外,我地既寶貝都係老友嚟架,今日就帶忄瞢仔去見小灰灰同肥頭表哥!

今次夾啱時間可以跟Koro學佢最拿手的Enterlac織法,先由帽入手,我曾經跟Youtube video學但織到錯晒,今次真人教授!一點就明,Koro話佢係明師我係高徒喎wakakaka



有明師指點真係快成功架,一日就織到上頂啦!

第二堂埋尾,又去Lunch


總共用左兩日約5個小時就攪掂一打咁特別既帽,超開心!
—再約明師交功課

                                         由小灰灰驗收




開始學頸巾款啦,同帽既分別就係有條邊!

17 則留言:

  1. 型到爆呀!真羡慕你有明師親身示範。

    回覆刪除
  2. 好like 紅色kitty間棉布呀, 但唔夠你快手. 好叻叻, 2日搞掂頂帽.

    回覆刪除
  3. 我都鍾意織嘢, 不過係低B班呢 :) 織得好靚呀 :)

    回覆刪除
  4. 忄瞢仔去見小灰灰同肥頭表哥 --- hhahhaa !
    頂帽織得好靚呀

    回覆刪除
    回覆
    1. Thanks Sophie^_^
      Mon 仔:Auntie Sophie你好呀?幾時返來見面呢?

      刪除
  5. Alice 布好靚啊, 請問係咪一定要日本先有得買?

    回覆刪除
    回覆
    1. 朋友給我一條日本online的link,你有興趣留email 我给你看看,
      台灣也有見過alice布,但質料差很多!

      刪除
    2. 好呀, 謝謝. My mail: silver.st@hotmail.com

      刪除
  6. 回覆
    1. 齋睇video真係唔掂,今次真人教授,一点即明!

      刪除