2014年8月1日 星期五

小小心意




近日煩事纏身,鴕鳥的我不想思考,唯有寄情手作!
係工作上好照顧小姐的同事快為人母了,
小小意思,希望妳喜歡!









28 則留言:

  1. 回覆
    1. 近日感到有轉機,但不知風平浪静的曰子可維持多久!

      刪除
  2. 回覆
    1. 我都好鍾意,你快d抱孫,等我有籍口再織*^O^*

      刪除
  3. 好可愛,親手縫製的愛心!
    做手作能靜下心來 \( ̄︶ ̄)/

    回覆刪除
    回覆
    1. 對啊!做手作個人静下来,甚麽也不想!

      刪除
  4. 整得好靚呀~~ 你朋友收到一定好鍾意呀~~

    回覆刪除
  5. 織得好靚啊!收到一定好開心啫。

    回覆刪除
  6. 好靚,收到的一定會喜歡。

    回覆刪除
  7. 凡人煩事,煩事不要放心頭,保重呀。對鞋仔整得好可愛謅。

    回覆刪除
  8. 整得好靚呀!!!! ^O^
    煩惱事... 大家咁話... 一坐底就會無意想起... 當然知道想來都解決唔到, 要發生都要發生, 不過控制唔到自己唔煩...
    唯有等時間過去啦...
    雖然我唔知你煩咩, 不過加油啦... 明天會比今天好!! ^_^
    上次返香港我真係想去鵝頸橋一轉架... (笑)

    回覆刪除
  9. 多謝有希醬啊!
    不想衝動做出決定,但堅持下去又怕徒勞無功,
    我們一齊努力吧!

    回覆刪除
  10. 巧手呀,好靚既BB鞋,收到既人一定好開心啫!

    回覆刪除